Mitä palveluita/tuotteita tarjoatte uusille asiakkaille. 1-3 tärkeintä tärkeysjärjestyksessä?
Mitä palveluita/tuotteita tarjoatte nykyisille asiakkaille?
Mistä liikevaihtonne koostuu?
Kuka on teidän kohderyhmää? 1-3 tärkeintä tärkeysjärjestyksessä?
Minkä ongelman tuotteenne ratkaisee kohderyhmältä?
Ketkä ovat kilpailijoitanne? 1-3 tärkeintä
Miten erotutte teidän kilpailijoista?
Mitä kautta saatte tällä hetkellä asiakkaita?
R – Rakenna näkyvyys
Oletteko mielestänne tunnettu yritys kohderyhmänne keskuudessa? (tuleeko suurimmalla osalla teidän kohderyhmää te mieleen jos tarvivat apua).
Paljonko teillä on liikennettä sivuilla/somekanavissa/tapahtumissa kuukaudessa? Jos et ole tunnettu, niin tavoite esim. 3k per kk per palvelu.
A – Aktivoi yleisö
Saatteko sivujen kautta konversioita, yhteydenottoja tai uutiskirjeen tilauksia? Kuinka paljon? Tavoite 1%.
Löytyy sivuillanne kohderyhmäänne kiinnostavaa tietoa? Tärkeimmät palvelut, hyödyt, asiakaskokemukset jne. Tee tästä listaus.
Onko teillä paremmin sisältöä sivuilla kuin kilpailijoillanne?
Onko teillä ladattavaa materiaalia sivuilla tai voiko sieltä pyytää maksuttoman tarjouksen?
L – Liidistä asiakkaaksi
Kuinka moni tarjouksen/tapaamisen pyytäneistä/suostuneista tulee asiakkaaksenne? Tavoite 25 %.
Mitkä ovat asiakkaidenne suurimmat syyt olla ostamatta jos annatte tarjouksen?
Kuinka nopeasti otatte yhteyttä asiakkaaseen ja kauanko tarjouksen tekemiseen menee?
Tarjoatteko takuuta?
Onko teillä uutiskirjettä? Kuinka usein lähetätte uutiskirjeen? Tuleeko sitä kautta asiakkaita?
Kenelle sopii
Malli sopii useimmille yrityksille. Erityisen hyviä tuloksia sillä on mahdollista saada jos myyt 200-20000 euron palveluita tai tuotteita.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Käytämme evästeitä tarjoamamme sisällön ja mainosten räätälöimiseen, sosiaalisen median ominaisuuksien tukemiseen ja kävijämäärämme analysoimiseen.OK